Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz
Data publikacji 30.11.2012
Ruszyła kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim
podpiszesz”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z
zawieraniem umów finansowych, w tym przede wszystkim z zaciąganiem
wysoko oprocentowanych krótkoterminowych pożyczek, tzw. chwilówek.
Akcja społeczna jest współorganizowana przez siedem instytucji publicznych: Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Komisję Nadzoru Finansowego, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Bank Polski, Policję oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
czytaj więcej Policja.pl, www.zanim-podpiszesz.pl
Akcja społeczna jest współorganizowana przez siedem instytucji publicznych: Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Komisję Nadzoru Finansowego, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Bank Polski, Policję oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
czytaj więcej Policja.pl, www.zanim-podpiszesz.pl